zondag 8 juni 2014

Reflectie

Reflectie voor het vak Nederlands de vierde periode
het vak Nederlands  vond ik in de vierde periode op zich niet slecht gaan,
maar het was wel stress gevend omdat je veel projecten had en deadlines.
We moesten bv een beelden roman maken van het boek dat je hebt gelezen ,
de Balkon scene van Romeo en Julia herschreven in moderne taal en tijd
deze opdrachten vind je terug in mijn portfolio.
verder moesten we ook van presentaties feedback geven.   
Omdat we veel projecten en werkstukken moesten maken (niet alleen voor NL) was het wel moeilijk om alles op tijd af te krijgen.
Ik vond mijn werkhouding over het algemeen wel goed,beter dan de vorige periode in ieder geval.
Ik vond de samenwerking in team verband ook veel leuker.
verder ben ik blij dat dit mijn laatste portfolio voor Nederlands is waarmee ik dit jaar afsluit.en ik neem me voor om volgend jaar , meer op tijd mijn huiswerk te doen voor Nederlands.
Dit was mijn reflectie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten