vrijdag 10 januari 2014

Hi, in dit portfolio laat ik zien wat ik de afgelopen periode voor Nederlands gedaan heb.

We hebben de afgelopen periode voor Nederlands, verschillende dingen moeten doen;
zo als onze woordenschat uitbreiden, door  elke week 10 nieuwe/moeilijke woorden in een schriftje opschrijven. Een nieuws artikel lezen en dan vragen er over beantwoorden, om ons tekstbegrip te bevorderen.Een tijdschrift maken of Taal/Nederlands,een mindmap maken boeken lezen van onze boeken lijst en er een boek opdracht overmaken ,en natuurlijk veel oefenen met spelling en grammatica.

Ik had wel moeite met de spelling opdrachten ,maar tekstbegrip en boekopdrachten vond ik juist makkelijk:)

In mijn Portfolio vind je mijn taalportret, leesautobiografie,mindmap ,inleiding van mijn artikel over spelling,leestoetsvragen en antwoorden , recensie en strip van een boek die ik moest lezen. 
mijn woordenschat lijst en verwerking ervan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten