vrijdag 10 januari 2014

mijn leesautobiografie

Hi, ik ben Savannah,  ik hou van boeken die en/of spannend ,romantische, avontuur en actie hebben. Ik vind boeken nog leuker als het boek over iemand gaat die van mijn leeftijd is, want dan kan ik me beter inleven.
Ik heb geen lievelingsschrijver omdat ik zo vaak boeken lees van verschillende schrijvers terwijl ik ze allemaal leuk vind.maar ik vind 2 schrijvers wel op een mooi/leuke manier schrijven  wiens boeken ik recent nog heb gelezen namelijk Veronica Roth en Mal Peet .
Ik lees het liefst wanneer ik thuis op de bank ben in een rustige omgeving.
Ik heb geen favoriete tijdschrift omdat ik over het algemeen niet echt vaak tijdschriften lees.
Als ik een boek zal schrijven dan zou het boek gaan over een meisje van mijn leeftijd die dan allemaal avonturen beleeft ,door dat ze er achter komt dat haar leven niet zo normaal is als ze dacht...
Als ik zelf een personage uit een verhaal zou zijn ,dan zou ik het type personage zijn die actie onderneemt en op wiens pad allemaal rare dingen komen. Als ik een personage uit Tamar zou zijn van Mal Peet dan zou ik Tamar willen zijn, als ik een personage was uit de boeken van Veronica Roth  (de inwijding ,Alligaint ,insurgent) dan zou ik Beatrix Prior zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten